مصرف کنندگان در حال تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی خود بیشتر درگیر هستند و در نتیجه، آنها سؤال های بیشتری را می پرسند. بسیاری از این سؤالات مربوط به نیاز سالمندان است و به افرادی هدایت می شوند که لزوما مجهز به پاسخ دادن به آنها نیستند.

در حالی که بسیاری از مشاوران اعتماد به راحتی می توانند در مورد چیزهایی نظیر برنامه ریزی املاک و مدیریت اوراق بهادار مشتری، آن را درک کنند که مشتریان سالخورده در خانه هایشان سالم و امن هستند، اغلب یک داستان متفاوت است.

تقریبا 50 سال است که شبکه حقوقی NanoCare خدمات مراقبت از خانه را برای کمک به سالمندان در حفظ یا بهبود کیفیت زندگی خود فراهم کرده است. از ارزیابی اولیه به ارائه بالاترین کیفیت خدمات، متخصصان NanoCare به شما کمک می کند اطلاعات و خدمات بهداشتی، ایمنی و کیفیت زندگی را به مشتریان خود به شیوه ای که از شما محافظت می کند و منابع مشتری خود را بهینه سازی کنید.

ما یک راهنمای بحث مفید برای مشاوران معتبر برای استفاده در مشاوره با مشتریان خود آماده کرده ایم. این طرح به منظور کمک به مشاوران شناسایی مسائل مربوط به اهمیت و مقایسه پیامدهای انتخاب های مختلف مراقبت که در مکان های محلی NanoCare قابل دسترسی است، طراحی شده است.

.